Gratis levering voor bestellingen boven €89 🚚

€15 korting op je eerste bestelling met de code “HANG2025”

Klantbeoordelingen: 4.8/5 ★★★★★

Levering en Verzendinformatie

Levering en Retourneren

Heb je een vraag over onze leverings- en retourvoorwaarden? Hier vind je alle informatie die je nodig hebt over verzending, retourneren en annuleren. Heb je meer informatie nodig? Vul dan gerust het onderstaande formulier in. Het team van Handpan-Store helpt je graag verder!

Verzending

We leveren door heel Nederland, Europa en de rest van de wereld. Gratis verzending voor bestellingen boven de €89.

Elk muziekinstrument dat op onze website wordt besteld, wordt speciaal op bestelling gemaakt. De productie- en levertijd kan daarom variëren afhankelijk van de huidige bestellingen en de productietijd van het bestelde muziekinstrument.

Houd rekening met een levertijd van 1 tot 4 weken na het plaatsen van je bestelling op onze website.

Retourneren en Terugbetalen

In overeenstemming met de Britse en Europese wetgeving heb je 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om je te herroepen en een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Digitale producten kunnen onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd of terugbetaald.

Bij een probleem met de kwaliteit van het ontvangen product heeft de klant ook 14 dagen de tijd om de klantenservice op de hoogte te stellen van het probleem om aanspraak te kunnen maken op een vergoeding (terugbetaling/tegoedbon/verzending van een nieuw product).

Alle verzoeken voor retouren, terugbetalingen of omruilingen moeten worden ingediend via ons contactformulier (https://handpan-store.nl/contact) of direct via e-mail naar onze klantenservice via hallo@handpan-store.nl. De klant moet bij zijn/haar verzoek het betreffende ordernummer vermelden, een beschrijving geven van de producten waarvoor de retour geldt, en aangeven of het gaat om een omruiling of terugbetaling. Als de retour niet door de klant is aangekondigd, wordt automatisch een cadeaubon of tegoedbon aangemaakt en naar de klant gestuurd.

Om goederen correct te retourneren, moeten deze intact zijn en, indien mogelijk, vergezeld gaan van de leveringsbon die bij de bestelling is ontvangen. Als je deze verplichtingen niet nakomt, kunnen wij een bedrag inhouden tot de volledige waarde van het artikel, afhankelijk van de waardevermindering die is veroorzaakt door jouw behandeling van het product.

Voor elke retourzending is het de verantwoordelijkheid van de klant om de retour te regelen en de verzendkosten te betalen, behalve in het geval dat de klant een product heeft ontvangen met een fabricagefout of dat niet overeenkomt met de oorspronkelijke bestelling.

Zodra we de retourzending hebben ontvangen en verwerkt, maken we een tegoedbon in de vorm van een cadeaubon aan, geldig voor 1 jaar, ter waarde van de geretourneerde artikelen en de verzendkosten indien de bestelling volledig wordt geretourneerd. Hiermee kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor al onze producten.

Er wordt geen terugbetaling, omruiling of tegoedbon verstrekt totdat de geretourneerde producten zijn ontvangen.

We raden aan om een verzendmethode te kiezen met een trackingnummer. Zonder trackingnummer accepteren we geen claims. Bovendien worden pakketten die niet kunnen worden geïdentificeerd (naam, adres, bestelnummer) geweigerd.

Je tegoedbon of terugbetaling wordt binnen 15 dagen na ontvangst van je artikelen verwerkt en automatisch gecrediteerd op de rekening die is gekoppeld aan de gebruikte creditcard.

Bestelling Annuleren

Je kunt je bestelling annuleren binnen 12 uur na aankoop. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via ons contactformulier (https://handpan-store.nl/contact) of direct via e-mail naar onze klantenservice op hallo@handpan-store.nl.

Bij annulering van een bestelling wordt een bedrag ter waarde van 5% van de prijs van de bestelling ingehouden door Handpan-Store en in rekening gebracht aan de klant als schadevergoeding voor de bankkosten die voor elke bestelling aan de site worden doorberekend.

 

Nog steeds hulp nodig?

Neem direct contact met ons op: