Gratis levering voor bestellingen boven €89 🚚

€15 korting op je eerste bestelling met de code “HANG2025”

Klantbeoordelingen: 4.8/5 ★★★★★

Retourneren en Terugbetalen

Heb je een probleem met je bestelling gehad? Ben je van gedachten veranderd en wil je een product retourneren? Hier vind je alle informatie die je nodig hebt om een retour aan te melden of een terugbetaling aan te vragen.

Retourneren & Terugbetalen

In overeenstemming met de Nederlandse en Europese wetgeving heb je 14 dagen vanaf de ontvangst van je bestelling om je herroepingsrecht uit te oefenen en een retour aan te melden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

In geval van een probleem met de kwaliteit van het ontvangen product is het essentieel dat de klant binnen 48 uur na het constateren van het probleem contact opneemt met onze klantenservice om aanspraak te kunnen maken op compensatie (terugbetaling, tegoedbon of verzending van een nieuw product).

Alle verzoeken voor retouren, terugbetalingen of omruilingen moeten worden ingediend via ons contactformulier (https://handpan-store.nl/contact) of per e-mail naar onze klantenservice via hallo@handpan-store.nl. Klanten moeten bij hun verzoek het bestelnummer van de betreffende bestelling vermelden, een beschrijving geven van de geretourneerde producten en aangeven of het gaat om een omruiling of terugbetaling. Als de retour niet van tevoren door de klant is aangekondigd, wordt automatisch een cadeaubon of tegoedbon aangemaakt en naar de klant gestuurd.

Om goederen correct te retourneren, moeten deze intact zijn en, indien mogelijk, vergezeld gaan van de leveringsbon die bij de bestelling is ontvangen. Als je deze verplichtingen niet nakomt, kunnen wij een bedrag inhouden tot de volledige waarde van het artikel, afhankelijk van de waardevermindering veroorzaakt door jouw behandeling van het product.

Voor elke retourzending is het de verantwoordelijkheid van de klant om de retour te organiseren en de verzendkosten te betalen, behalve in gevallen waarin de klant een product heeft ontvangen met een fabricagefout of dat niet overeenkomt met de oorspronkelijke bestelling.

Zodra we de retour hebben ontvangen en verwerkt, maken we een tegoedbon aan in de vorm van een cadeaubon, geldig voor 1 jaar, ter waarde van de geretourneerde artikelen. We kunnen ook de bestelling terugbetalen of een vervangend product van gelijke waarde opsturen. Hiermee kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor al onze producten.

Er wordt geen terugbetaling, omruiling of tegoedbon verstrekt totdat de geretourneerde producten zijn ontvangen.

We raden aan om een verzendmethode te kiezen met een trackingnummer. Zonder trackingnummer accepteren wij geen claims. Bovendien worden pakketten die niet kunnen worden geïdentificeerd (naam, adres, bestelnummer) geweigerd.

Je tegoedbon of terugbetaling wordt binnen 15 dagen na ontvangst van je artikelen verwerkt en automatisch gecrediteerd op de rekening die is gekoppeld aan de gebruikte creditcard.

Bestelling Annuleren

Je kunt je bestelling annuleren binnen 12 uur na aankoop. Neem hiervoor contact op met de klantenservice via ons contactformulier (https://handpan-store.nl/contact) of stuur direct een e-mail naar onze klantenservice via hallo@handpan-store.nl.

Bij annulering van een bestelling wordt een bedrag ter waarde van 5% van de totale prijs van de bestelling ingehouden door Handpan-Store en aan de klant in rekening gebracht als schadevergoeding voor de bankkosten die aan de website worden doorberekend voor elke bestelling.

Nog steeds hulp nodig?

Neem direct contact met ons op: